Slovní hodnocení vyučujících studenty

Dušek Karel Ing. Ph.D.

c : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [4]
  • No jo, pan Dušek. Jeden z nejpříjemnějších lidí na FELu, problematiku umí věcně a v kostce vysvětlit. K člověku jako je on je radost chodit na cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan mistr byl borec.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • karel je boží, vždy a všude
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na cvičícím oceňuji jeho kladný přístup jak ke studentům tak k dané látce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
L : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • + téměř vše, hlavně pohodový přístup - žádné (pouze více takovýchto cvičících)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemám co vytknout
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší cvičící!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
c : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [5]
  • Máte můj obdiv.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Absolutně žádný problém
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Doktor Dušek výborně doplňuje docenta Koblížka, tak jako v minulém semestru na Materiálech. Na těchto cvičeních má však více prostoru a to je určitě dobře, protože také umí připravit kvalitní úlohy (u nás pece).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení s panem Duškem byly velice přínosné a velmi se mi líbily.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nedokážu si představit, v čem by se jako cvičící mohl zlepšit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Havlíčková Alena Mgr.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [17]
  • nevím cvičího jsem neměl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji kvalitní výuku gramatické části. Cvičící vykládá danou látku přiměřeně a srozumitelně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Paní Havlíčková je velmi vstřícná a chápavá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvčící by mohla zlepšit svoji anglickou výslovnost. Př. slova jako with, sing.. etc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící naprosto byla úžasná.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Možná by prospělo dělat více gramatiky, která byla v testech. Články si může každý přečist sám, s gramatikou je to jiné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší vyučující Anglického jazyka, kterou jsem za svou dobu studia zatím potkal. Bezkonkurenční přístup, zpracování a mnoho dalšího. Celkově bylo vše dokonalé. Děkuji, že sem mohl byt jejím studentem a velmi doporučuji všem, kdo si chce svou angličtinu pozvednout na vyšší level.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozhodně se mi nelíbil přízvuk cvičící, kdy slovo "thing" vyslovuje jako "sing" a "three" vyslovuje jako "srý".. Angličtinu by měl učit někdo, kdo umí anglicky vyslovovat, studenti se to pak akorát špatně naučí. A mě to dost vadilo. Také výklad některých věcí byl zbytečně složitý. Jinak ale cvičící byla vstřícná a snažila se pomoci.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Paní Havlíčková podle mě našla kompromis, jak se přizpůsobit žákům, kteří se chtějí něco naučit a také lidem neholdujícím cizím jazykům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenuji nejvice to,ze jsme museli mluvit na cvicenich,coz asi potreboval kazdy z nas.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Témata hodin mohla být volena obecnější. Podle mě se těžko dá učit angličtina na něčem o čem nejsem schopen vypotit větu v mateřském jazyce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Učitelka fajnová a naučila.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přístup vyučující hodnotím velmi kladně - snaha co nejvíce naučiti, ale zároveň neškoditi studentům i z horším nadáním na jazyky. Rok s Mgr. Havlíčkovou byl v oblasti AJ pro mne velkým přínosem, po pro mne obtížnějším zimním semestru, přinesl letní své ovoce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejlepší učitelka angličtiny jakou jsem kdy měl
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše v pořádku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • AJ by mela byt 2x tydne
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nic, super vyučující.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Kmínková Eva PhDr.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • Není co vytknout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup ke studentům byl jedním z nejlepších, co jsem na škole zažil, rozhodně umí naučit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic bych neměnil. Přístup a výuka je výborná. Děkuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • Písničky byly fakt super. Páni Kmínková opravdu miluje španělštinu a to je super! Ale nepřipadá mně, že (dokonce i pro začátečniky) mluvit 90% času česky je správně. Taky trošku chybí úlohy v páréch, 80% času mluví učitel, což je zřejmě kvůli dobrým příčinám - učitel chce, aby byl individuální přístup. Ale bohužel, když skupina je taková velká o individualním přístupu moc jít nemůže. A čístě moje přání - bylo by super, kdyby bylo míň kultury a víc jazyka, ikdyž ta kultura je také moc zajímavá a důležitá. V káždém případě celkový dojem z předměta a páni Kmínkové je moc příjemný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K paní Kmínkové nemám výhrad, vždy usměvavá a milá. Bez problému a srozumitelně vše vysvětlí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obdivuji u vyucijici schopnost prepinat hodinu od hodiny do jineho jazyka...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • Paní Kmínková je ochotná a nechce dělat studentům zbytečné potíže, což u ní velmi oceňuji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice příjemné hodiny a cvičící, jen tak dál!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Páči sa mi na pani Kmínkovej jej osobný prístup, baví ju španielčina, baví ju učiť, pridáva mnoho osobných skúseností z poznávania tejto kultúry a dokonca i z osobného života. Je veľmi ústretová a otvorená. Možno by sa dal vymyslieť interaktívnejší prístup k výuke, formou skupinovej práce napr. ale vzhľadom na začiatočnícku úroveň to asi ešte nemá význam.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Kyncl Jan Doc.Dr.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [1]
  • Jeden z nejlepších profesorů na této škole. Bylo mi ctí se s ním setkat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [4]
  • Zde platí to samé, co jsem již o panu Kynclovi napsal - lepší výuku než s ním si ani neumím představit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi osvícený člověk ve školství se spoustou zajímavých zkušeností z reality praxe. Látku přednáší a cvičí skvěle.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zápočtový test měl přehnanou obtížnost (a ten na stabilitu oblouku jsme dokonce ani nepočítali, stabilitě byly věnovány 2 minuty na přednášce a to ještě s označením "pro zajímavost"). Nic kromě téhle "podpásovky" ale kritizovat nemužu, hodiny mě bavily a cvičící dokázal látku poutavě a srozumytělně vysvětlit, navíc oceňuji příklady týkající se přímo praxe (kotle, zateplení atd).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [9]
  • Líbil se mi přístup. Pokud nevím, nepřijdu o hlavu ale jsem postupně směrován k řešení, co nejjednodušší formou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Kyncl, umí velmi dobře používat program amthematica, jistě to je jeho přednost, ale i zhouba. Příliš to používá, přestávali jsme dávat pozor v okamžiku kdy to zapnul - možná by bylo dobré počítat příklady, kde jsou jen zlomky a max logaritmy na tabuli a pomocí kalkulačky....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé nenudné přednášky s případy a příběhy ze života.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Najlepší prednášajúci na FELu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší učitel, kterého jsem kdy potkal - snad s výjimkou paní doktorky Evy Novákové. A to nepřeháním. Co se týče látky - všechno dokáže velice srozumitelně vysvětlit a když člověk i tak nerozumí - tak to vysvětlí znova, dokud to není jasné a to naprosto skvělým ,,nenásilným"" způsobem. Člověk si taky přitom nepřipadá jako hlupák, a to málokterý učitel umí. Velice pěkně dokáže odlehčit hodinu zážitkama a příhodama ze spolupráce s průmyslem. Názorné ukázky jako rozebraná mikrovlnka jsou taky skvělé. Navíc sem tam přidá i něco z aktuálního dění ve škole - k nezaplacení! A vždy se s ním dá dohodnout, cokoli co člověk potřebuje, tak doc. Kyncl vždy vyjde vstříc. Nemluvě o spoustě notebooků s řešenými příklady a vůbec ukázky programování tepla ve wolfram mathematice je úžasné - i když to není zvlášť userfriendly program, tak díky Kynclovi jsem se s ním naučil pracovat a dnes na něj nedám dopustit a využívám jej i ve všech ostatních předmětech - ať už grafy, výpočty nejistot měření, simulace čehokoliv... Ať si Mrk
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Opravdu vynikající pedagog, lepšího jsem nepotkal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi osvícený člověk ve školství se spoustou zajímavých zkušeností z reality praxe. Látku přednáší a cvičí skvěle.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic konkretniho,prednasky byly zajimave.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Parada, rozebranou mikrovlnku sem ješte neviděl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [1]
  • Oceňuji jejich srozumitelný a občas vtipný příklad, ochotu pomoct. Díky těmto vyučujícím jsem se přestal bát chodit k tabuli a počítat i příklady. Bylo to perfektní
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [7]
  • Není to vytýkat. Přesně takhle si představuji ideálního vysokoškolského učitele. Má dokonalé pochopení pro studenty. Má obrovský předhled i v jiných oborech. Je vtipný a zábavný. Ale hlavně naučí vás i to co nechcete.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • neviem , vzhladom k tomu, ze stale sme mali hodiny s doktorantami
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nevím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jsem spokojen cvičící se opravdu snaží, aby studenti vše pochopili.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na cviceni nas vedli studenti v magisterskem programu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Kyncl je ten nejlepší učitel, kterého jsem na této škole potkal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Uměl skvěle vysvětlit látku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [19]
  • Jeden z mála učitelů, který se přizpůsobil době, nebál se říkat pravdu a naučil nás víc než jen tento předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na začátku jsme probírali samotný software a poté jeho užití v praxi, což je dle mého názoru ideální. Pan docent Kyncl přednáší velmi poutavě a má velký přehled, takže se člověk dozvěděl mnoho zajímavostí i z jiných oborů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad látky byl snadno srozumitelný, i když se jednalo o složitější problematiku. Výklad byl vždy doplněn nějakou zábavnou historkou. Probírané tématika byla zajímavá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipný, má neuvěřitelný přehled. Ví co a proč dělá. Umí předat srozumitelně informaci - ví, že v prváku neumíme vůbec nic a tak nám vše názorně vysvětlil i pomocí různých asociací, metafor (i metonymií) Můj nový vzor. Děkuju
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byly to jedny z mála přednášek, které si udržely poměrně vysokou navštěvovanost po celý semestr - z toho jasně vyplývá užitečnost předmětu. Mimo jiné nám předmět dává nástroj ke studiu - tedy aplikaci matematických přístupů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jeden z nejlepšich učitelů z kterych jsem potkal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nechodil jsem...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji skvělé přednášky zahrnující příklady z praxe a humor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Kyncl je zatím nejlepší přednášející kterého jsem na fakultě potkal. Látku přednáší především intuitivně, poutavě a vše rozebírá na konkrétních příkladech.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozhodne ma prehled, kdyz sem chtel vedet neco navic, byl vstricny a resili sme i obtiznejsi problematiku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Docent Kyncl nemá chybu, rád Vám pomůže s čímkoliv-nejen s aktuálním předmětem. Během přednášky také málokdy usnete- jsou velmi dobře vedeny a odnesete si z nich hodně.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • neucastnil som sa na prednaskach casto
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Poprvé mne opravdu bavilo chodit na přednášky a každou z nich jsem si maximálně užíval. Je úžasné jak pan Kyncl dokáže i nezáživnou látku odpřednášet jako by to byla ta nejzábavnější věc na světě.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • vtipný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humor prispôsobivosť
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na přednášejícím oceňuji hlavně vtipnost a zábavnost jeho výkladů. Díky ukázkám na reálných příkladech a vtipnosti podání, byly přednášky přínosem a zdrojem zajímavých informací.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Kyncl uměl zaujmout svými vtipnými historkami a fakty. Nejlepší přednášky!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášející se vše snažil dobře odpřednášet. Hlavně nutnost dávat pozor na cvičeních, kde se dělají příklady.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zlepšení už by bylo snad k horšímu :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Lafata Pavel Ing. Ph.D.

L : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [13]
  • Nejlepší cvičící semestru! Ochotně a velice pěkně všechno vysvětlí. Je vidět, že ho to baví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odevzdání protokolu o půlnoci před cvičením => odpověď od pana Lafaty do čtvrt hodiny. Neuvěřitelné nasazení pro práci. :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poradil, pomohl, vysvětlil. Nemám výhrady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Férový cvičící. Nebyl problém během laborek ani s vypracováním prací.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji velmi rychlé opravování protokolů - do hodiny v kteroukoli denní (nebo noční) dobu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Uměl dobře poradit. Líbila se mi rychlost opravy protokolů.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Líbí se mi obecně systém bodů za cvičení, na která se člověk musí průběžně připravovat. To se hodí ke zkoušce. Pan Lafata byl velmi dobrý cvičící.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jakýkoliv dotaz uměl dobře zodpovědět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše v pořádku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborný cvičící, děkuji Vám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektní cvičící, vše vždy krásně vysvětlil, že to každý pochopil. Takových lidí by mělo na škole být více.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Výborný cvičící. Když člověk projevil zájem o problematiku a pracoval aktivně dozvěděl se od cvičícího i dost věcí navíc i z praxe. Protokoly opravoval férově a rychle. Celkově na cvičení jsem se vždy těšil
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Byl ochotný věnovat mi čas na konzultaci
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Lisá Dana Ing.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [5]
  • Cvičení mě moc bavila, určitě jsem se něco naučil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení probíhala poutavě i zábavně. Látka byla podávána postupně bez zbytečného učení se složitých věcí nazpaměť. Oceňuji, že střídaly se různé typy úloh (poslech, porozumění textu, mluvení), včetně práce ve dvojicích. Jsem také rád, že nám cvičící na náročnější látku poskytla další materiály k jejímu procvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící skvělá, příjemná a uměla naučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji trpělivost a ochotu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji přístup
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [10]
  • Byla hodná a dokázala hodně naučit.Nemám co bych vytknul.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborné, nemám v podstatě nic co bych vytknul, na hodiny jsem se vždycky těšil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Paní Lisá je perfektní pedagog. Hodiny byly vždy připravené a dobře načasované. Látka byla velmi dobře podána a procvičena. V hodinách byl pořádek, avšak atmosféra ve třídě byla příjemně uvolněná, na němčinu jsem se proto vždy těšil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rychlejší tempo. NJ1 pro začátečníky, NJ2 pro ty co se chtěl zlepšit hodně rychle, NJ3 pro ty, co už jsou najetý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Současný přístup je skvělý, nenapadá mě nic, v čem by se měla zlepšovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi pekne materialy k vyuce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyucujici jsem si oblibil jiz v minulych letech. Snazi se studentum vysvetlit vse potrebne, hravou formou dospet k zapamatovani latky. Mozna bych pripominkoval jistou zasadovost, kdy ackoliv se nestihla probrat a procvicit nektera latka z lekce, presto nasledoval test (kde byl vsak bran zretel na tuto skutecnost).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící se zlepšovat nemusí;-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Domnívám se, že paní Lisá už ze své praxe dobře ví co, jak a kdy učit. :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • vše OK.. :-) děkuji tomuto vyučujícímu - na hodiny němčiny jsem se těšil :-) moc děkuji
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohlo to být pro mě konkrétně i těžší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vse ok
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Puričer Pavel Ing.

l : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [8]
  • Drží stabilní vysokou úroveň jako cvičící každý semestr a v každém předmětu!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokud si v laboratoři nevíte rady, zajděte za panem Puričerem, ochotně vysvětlí a poradí, i úplné základy, které patří do předmětů v minulém ročníku. Velké nadšení pro svou práci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden z dalších skvělých učitelů. Problematiku dokázal v přehledem vysvětlit. Žádné problémy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělý přístup k lidem, velice slušný a férový člověk
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborný cvičící, dobře umí vysvětlit problematiku a poradit s laboratorním cičením.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Jeden z nejlepších cvičících zde na FELu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vše v pořádku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám co bych vytkl, perfektní cvičící, byl jsem maximálně spokojen, děkuji
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
c : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Vynikající cvičení, bez výhrad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Umí naprosto srozumitelně a zajímavou jazykovou formou podat látku a vysvětlit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [11]
  • Výborný cvičící, nenám žádné výhrady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obávané a nechvalně proslulé SASy mne velmi příjemně překvapily a může za to pan profesor Vejražka a pan Puričer- nejlepší přednášející a nejlepší cvičící na FELu. Nenalézám nic k vytknutí a věřte, že jsem hledal dlouho.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení s panem Ing. Pavlem Puričerem bylo výborné, látku dokázal srozumitelně vysvětlit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Líbilo se mi, že pan Puričer aktivně zapojoval studenty, bez tohoto by bylo obtížné předmět zvládnout. Dále také oceňuji zadávání domácích úkolů, za které bylo možné získat body ke zkoušce. Jeden z nejlepších vyučujících na fakultě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších cvičících co jsem měl. Výborně vysvětloval. Díky němu jsem zkoušku měl o dost jednodušší a nemusel jsem nad tím stravit hodně času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji jeho přístup k předmětu a styl výuky, nejní nic co by se dalo vytknout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji propracovanost učebních materiálů na moodle, dobré pro zopakování výpočtů na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bezkonkurenčně nejlepší cvičící, kterého jsem v průběhu studia potkal. Férový přístup ke studentům a úžasný talent vysvětlit polopatě těžkou látku.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Jeden z nejlepších cvičících ktérého jsem dosud měl na cvičení (jsem ve 4tém semestru)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších cvičících, které jsem dosud potkal. Děkuji!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších učitelů, které jsem na FELu potkal, maximální spokojenost
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
c : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [1]
  • Cvičení s panem Ing. Pavlem Puričerem bylo výborné, látku dokázal srozumitelně vysvětlit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Sovka Pavel prof.Ing. CSc.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [11]
  • Osobně si myslím, že pan Prof. Sovka je názorným příkladem, jak by se mělo na Felu nebo kdekoliv jinde učit. Prakticky a vše vysvětleno. Způsob, kterým se poslední dobou na Felu vyučuje (tady to máte, nestíháme, pochopte to sami), je naprosto na prd, jelikož si člověk z celého hektického předmětu posléze odnese pouze to, že nebylo nic vysvětleno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad zacházel občas do velkých detailů, jinak byly pro mě přednášky velkým přínosem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře přednáší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ferovost, chut neco vysvetlit a nadseni, jeden z mala lidi na FELu co ma syntezu umu a ochoty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan profesor Sovka vi jak ucit a hlavne ho to bavi. Nezatezuje studenty zbytecnostma a spise dodava nadhled nad celou problematikou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Perfektně vysvětlená látka, člověk mohl mít jakýkoliv dotaz a dostal na něj vyčerpávající odpověď.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Už se zlepšit nemůže. Srozumitelné, dobře vyložené a zajímavé přednášky spojeny s ochotou odpovídat na dotazy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný pedagog a sympatický člověk. Vždy vše dokázal srozumitelně vysvětlit a člověk se nemusel bát, když se zeptal na nějakou elementární neznalost, že by se setkal s negativní odpovědí na svou adresu. Dále oceňuji podávané informace ke státním zkouškám. Snad jediné, co by bylo možné zlepšit jsou studijní materiály v případě, kdy člověk na přednášce chyběl. Jinak nemám co vytknout, víc takových pedagogů na FELu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Škoda, že takových vyučujících není víc. Žádné přehnané nároky na matematická odvození, ale snaha o to, aby jsme všichni pochopili základní principy. K tomu ještě lidský přístup, co víc si může průměrný student přát.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • není co vytknout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný přednes. Děkuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [20]
  • Přednášející přednáší pěkně a srozumitelně. Má zájem, aby to studenti pochopili. Někdy se mi zdálo, že se zásadní části látky se odpřednášely ve zvýšeném tempu ve třetí hodině přednášky, když už byl student řádně znaven a nedokázal udržet pořádně pozornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky profesora Sovky se mi líbily, byly přátelské a srozumitelné. Bylo fajn, že se nás skutečně snažil látce naučit, a ne nás nachytávat na neznalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tempo OK. Zaměřil bych se na jádro věcí a na odvození souvisejících nástrojů, aby se studenti látku nebiflovali, případně aby se mohly přednášky zkrátit. Dodalo by to přednáškám větší řád, přehlednost a víc "šťávy". Velmi zajímavé příklady z praxe (mediánový filtr, telefonie, korelace pro redukci šumu na fotografiích...).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný přednášející. Nemám výhrad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný přednášející. Na jeho přednášky se člověk vyloženě těší. Dokáže svým výkladem zaujmout. Předmět má tak vypracovaný, že mě opravdu nenapadá, co vytknout. Skvělá práce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zde bez výhrad. Jediné, co by se mohlo zlepšit jsou přednáškové prezentace, které jsou takové divné a pak by také přednášky nemusely být tříhodinové. Ke konci to bývala otrava.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • To je jediný přednášející, kterého znám, který odpoví na maily během dne. Opravdu je dobrý, soushlasil "najít" doplňkový termín na zkoušku, protože jsme skoro všechny termíny měli v útery. Taky posunul test ze semestru, abychom se mohli dobře připravit ke fyzice. Vždy se snaží výsvětlit tak, abychom tomu rozuměli všechny(ne jenom tě, kdo jsou z průmyslovek).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Některé věci (např. kompl. exponenciála) by alespoň pro mne byly lépe pochopitelné, pokud by se vysvětlily třeba 2x za semestr (u partií se kterými hodoně souvisí) pomaleji a důkladněji, než je jednou vysvětlit (o co se jedná jsem příbližně tušil) a pak se o nich víckrát pouze letmo zmínit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji způsob výkladu pana Sovky. Výklad byl poutavý a velice přínosný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky velice dobře okomentovaly připravené prezentace, definitivní přínos
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Při pravidelné přípravě bych na přednáškách více chápal, ale při cvičení si člověk vzpoměl, že se tom mluvilo a už to bylo jasnější. Oceňuji materiály jak slídy, tak hlavně souhrn učiva - velmi pomohl. Při přednáškách mě vždy probraly slova "Prosím pěkně" nevý jestli je to účel nebo ne. Naopak slovo slída se mi velmi zalíbilo :).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělý přednášející, měl skvěle připravené materiály a bylo vidět, že ho to baví.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemám žádné výhrady. S výkladem i pojetí předmětu i látky pro studenty, jež nestudovali průmyslovou školu, jsem byl spokojen. Na přednáškách bylo kvalitně odpřednášeno spousta užitečných věcí. Zmeškat jen jednu přednášku by byla velká škoda.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Sovka je velký odborník, dokáže vysvětlit, rychle a dobře reaguje na podněty a otázky od studentů. (Mrzelo mě, že přestal používat slovo slída, které bylo vždy "kořením" přednášky)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 3 hodinové přednášky byly opravdu náročné a dlouhé. Bylo by lepší přednášky rozdělit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly výborné, zajímavé, dobrá atmosféra.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji že vyžaduje od studentů zpětnou vazbu a ptá se, jestli je něco nesrozumitelné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • p.Sovkovi nemám co vytknout. Přednášky byly zajímavé, nechyběly ukázky praktického využití probírané látky ani motivace k dalšímu studiu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice kvalitní přednášející, uměl zaujmout. Příjemný člověk
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Profesor Sovka je asi nejpříjemnější osoba na celém FELu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [1]
  • Nejlepší vyučující na FEL :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Staňková Helisová Kateřina RNDr. Ph.D.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [2]
  • Veľmi dobre vysvetlená látka. Webová stránka s materiálmi a informáciami by ale mohla byť prehľadnejšia.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výklad byl velmi srozumitelný. Oceňuji lidský přístup. Návrhy ke zlepšení mě žádné nenapadají. Byl jsem spokojen.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [5]
  • Cvičení byla výborná, paní Helisová aktivně usilovala o zapojení studentů do hodiny a mrzelo jí, když se studenti báli :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicici byl stejny jako prednasejici, plati to, co jsem jiz napsal
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Neni co zlepšit, myslím , že lepší už to být nemůže.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • v nicom
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborná cvičící i přednášející.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [9]
  • Pani Helisova je ucitelsky poklad! Vsechnu latku umi perfetkne a srozumitelne podat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Paní Helisová přednáší výborně, oceňuji na ní její schopnost improvizace, vymýšlení složitých příkladů "spatra" a jejich bezchybné řešení. Probíranou látku dokázala přednést záživně a bez balastu, který stejně všichni po zkoušce zapomeneme.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bez poznamky, pani Helisovou bych nemenil
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Oceňuji vstřícnost při komunikaci se studenty. Nikdy nebyl problém se na cokoliv zeptat i nad rámec právě probírané látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Paní Helisová je super vyučující. Dokáže svý výkladem zaujmout. Přednášky mě velmi bavily.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Není co vytknout, paní Helisová je prostě úžasná, přednášky zajímavé přínosné, je dobré je navvštětvovat, protože ve svých pdf dokumentech na stránkách nemá vše a pak vvlastní zápisky se vám pak velmi hodí ve zkouškovém ;-)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nemám žádné výhrady. Zajímavé přednášky, ze kterých jsem si hodně odnesl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Není co zelpšovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic, vyhovuje mi taka aka je
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
name="sistekj"

Šístek Jan Ing. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [20]
  • Body za aktivitu vypadaly jako kolektivní prace. Bylo by mnohem objektivnější, kdyby každý měl zvláštní úlohu. Jinak bylo to v pohodě. Oprava písemek byla férová!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení jsou jasná a srozumitelná. p. cvičící Šístek je perfektní učitel a vždycky, když vám není něco jasné zřetelněji to vysvětlí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeden z nejlepších cvičícíh se kterým jsem se zde zatím setkal. Ochotný, usměvavý, je vidět, že chce látku vysvětlit a ne jen probrat. Perfektní přístup, který see zase tak často nevidí. Snad jen body za aktivitu neudělovat, pouze za rychlost při výpočítávání příkladů, ale třeba za dobrovolné domací úkoly.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičícím oceňuji jeho krásné a srozumitlné vyjadřování. Jednodušeji již snad látka nemohla být vysvětlena.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji jeho energický přístup k výuce :D ... Občas mě to i rozesmálo ... Ale nemyslím tím nic špatného, s panem Šístkem jsem byl velmi spokojen, jen tak dál :) Ochotný, poradí, vysvětlí, zopakuje :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V panu inženýrovi je vidět zapálení pro věc, což je dobře. S úsměvem na tváři zopakuje a dovysvětlí všechny principy z přednášek potřebné pro příklady. Spočítá se spousta příkladů, které se pak v podobné formě objevují v testech i u zkoušky, takže se člověk na ně nemusí moc připravovat. U testu, když jsem našel chybu v obodování, mi bez problémů body přidal, takže se nebát ozvat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborná počítací cvičení, do detailu vysvětlené přiklady, na které na přednášce nebyl čas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Spolu s panem Puričerem nejlepší cvičící na FELu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Excelentní podání, pochopí dle méhou soudu každej, vysoká spokojenost.Doporučuji
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektní cvičící, počítali se přesně to co bylo potřeba umět ke zkoušce, mnohdy i o něco těžší, takže jsem se potom divil, že je zkouška tak lehká. Velmi energický, veselý a ochotný člověk!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše v pořádku, není co zlepšit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborný energický cvičící, který problematice dobře rozuměl a navíc jí uměl dobře předat. Ten kdo na cvičení chodil a snažil se být aktivní a příklady počítal neměl absolutní problém předmět zvládnout
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nadšený výklad látky. Hodně pomáhá, když učitele jeho předmět i výuka baví.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělý cvičící, nemám výhrad.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tak tento cvičící je klenotem FEL. Jeden z mála učitelů u kterého vidím takové zapálení k řešení příkladů na celou hodinu. Velice pohodový člověk, sice trochu přísný na známkování v průběžných testech. Byl ochotný mi poskytnout konzultaci, díky které jsem dal zkoušku. Není co vyčítat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super cvičící, mě hodně naučil. Je vstřícný a když jsem něco nechápal, dobře mi vše vysvětlil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící se mi líbil v tom jaký dával důraz na správnost výpočtů během semestru.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Na cvičícím obdivuji jeho každodenní zapálenost pro předmět, která v nás studentech evokovala lepší přístup k hodinám cvičení.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pán Ing. Šístek učí výborne, je vidieť že v problematike má prehľad a ochotne sa venuje študentom ak potrebujú poradiť.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektní cvičící, vše srozumitelně a s úsměvem vždy vysvětlil
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Šusta Richard Ing. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [7]
  • Vysvětlil spoustu věcí, které jsem z přednášky třeba úplně nepochopil. Byl jsem spokojený.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrá cvičení. Pan Šusta je vstřícný a ochotný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cviciaci je velmi ferovy a vzdy ochotne pomoze a vysvetli. Samotny vyklad na cviceniach bol vsak trochu komplikovany a hlavne bolo toho na cviceniach preberaneho malo. Pocitanie prikladov ake boli na skuske z velkej casti nebolo vobec. Cviciaci by sa mohol zlepsit v jednoduchsom a pochopitelnejsom vyklade latky. Inac bol vzdy ochotny a napomocny pri domacich ukoloch a semestralnych pracach.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na začátku mě přišly ty cvika strašně špatné - respektive malé chyby, kterých jste se dopustil, což jsem od vás vůbec nečekal, jako třeba že mantisa je v rozmezí jedna a jedna a půl atd. Možná to byl záměr, aby jsme vás opravili, samozřejmně, že jsem na to přišel když to doma nevycházelo, ale značnou práci by jste odstraněním těchto nedostatků ulehčil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji dovysvětlení některých důležitých oblastí z přednášek (práce s cache, procesor).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Šusta je výborný na konzultace, pokud byl jakýkoliv problém byl schopný a ochotný poradit, vysvětlit. Na druhou stranu výuka v tomto duchu celková by byla asi lepší. Je trochu škoda, že to co umí vysvětlit jednotlivci nebo malé skupině v případě problému nedokáže vyložit v rámci cvičení všem, předešlo by se tak mnoha nepříjemnostem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprosté zklamání. Po úžasných SPS přišlo tohle. Doktor Šusta vypadal, jako by se na cvičení skoro vůbec nepřipravoval (tedy až na pár teoretických materiálů, které byly naprosto výborné). Velmi často zadal práci, ve které jsme se my, neodborníci, velmi často nevyznali, a sám hledal řešení, které mnohdy přišlo až v půlce cvičení, často i později (řešením nemyslím komplet vypracované zadání, ale takové to "jak to máme vůbec udělat"). Celé to pro mě vyznělo tak, že se doktor Šusta považuje za příliš velkého odborníka na to, aby se na cvičení pořádně připravil a následně jsme to odnesli my, studenti. Samozřejmě je možné i to, že na přípravu neměl čas, pak je ale otázkou, zda by se místo učení tohoto předmětu neměl věnovat něčemu jinému.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [9]
  • Všechno bylo super!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byla to sranda :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejzábavnější přednáška, na které jsem kdy byl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji, že takovýto předmět pan Šusta uměl odpřednášet tak, že nikdo neusnul a většina auditoria dávala pozor až do konce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělý učitel
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vtipným způsobem - lépe se pamatuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné pojetí pana ing. Šusty!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zábavná hodina a půl nebyla tak hrozná jak jsme si všichni předem mysleli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Susta je proste vyborny... :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Záhlava Vít Ing. CSc.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [8]
  • Moc dobrý cvičící, nemám výhrady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičeních bylo moc měření, díky kterým se vůbec nestihlo procvičit danou látku. Občas jsem měření vůbec nepochopil a i přesto se dalo naměřit. Podle mě, je důležitější látku dovysvětlit a probrat. Přijde mi nesmyslné, jen měřit různé přípravky, když člověk nechápe co vlastně měří. Je to asi způsobeno tím, že jsem z gymplu a že k dané látce jsem neměl skoro žádné základy na rozdíl od lidí z průmyslových škol.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji hlavně, že cvičící dokázal jednoduše vysvětlit principy jak co funguje a k čemu se to používá. Opravdu pro mne jako naprosto neznalého to bylo velmi užitečné a pomohlo se mi to do předmětu "dostat".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vykládal lidským způsobem, výtky nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • cvičíčímu nemám co vytknout, je to člověk, který je na správném místě, vše vysvětlí tak, aby to pochopil i student z průmky i z gymplu, vysvětluje jak se obvod chová, kudy teče proud a podobně, pro mě, jako průmyslováka byl výklad od něj vynikající
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dokáže vysvětlit látku skvěle i totálním laikům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičení bych nic neměnil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vyborný cvičicí!!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Na cvičeních jsem pracoval v jiném návrhovém softwaru, takže nedokážu posoudit kvalitu výuky práce v Orcadu, nicméně oceňuji vstřícnost věnovat se položeným dotazům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičeních byl pan Záhlava velmi ochotný, nebojte se zeptat na cokoli, hned to s vámi vyřeší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [6]
  • Je vidět, že pan Záhlava je opravdu špičkou svého oboru, ne nadarmo se říká, že srozumitelně a jednoduše umí problém popsat jen ten, kdo tématu plně rozumí. Intuitivní vysvětlování podpořené základní matematikou a simulacemi a hlavně neuvěřitelné kvantum rad a postřehů, které dokážou vylepšit vlastnosti navržených DPS. Předmět bych si určitě zapsal znovu, jeho náplň lze narozdíl od některých jiných "prakticky zaměřených" předmětů přímo aplikovat i v praxi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • navíc byl vtipný :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenujem a vazim si rozdavanie vlastneho Know-How studentom. Vedomosti z tohto predmetu ma (nie zaciatocnika) doslova vykopli o 5 levelov vyssie. Nesmierne si vazim prednasajuceho a jeho putavy styl prednasania (mas otazku - nehlas sa a hned sa spytaj, absolutna uvolnenost). Velmi ma mrzi!!!, ze som vynechal 2 prednasky pocas semestra, lebo som bol mimo CVUT. Vedomosti som pocas kazdej prednasky doslova hltal. Chcem si to cele znovu absolvovat, lebo tolko veci naraz si clovek nezapamata. Jeho prednasky odporucam uplne kazdemu, kto navrhuje elektroniku, PCB a chce sa tomu venovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Záhlava je borec, jen tak dál :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Díky panu Záhlavovi byl tento předmět opravdu za odměnu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byly velmi přínosné a zábavné, jedny z mála na kterých jsem vydržel dávat pozor celou hodinu a půl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>