Slovní hodnocení vyučujících studenty

Bauer Jan Ing.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [1]
  • Cvičení byla dobrá, akorát nevim podle jakého klíče rozdával body na konci semestru..asi podle obličeje...také mně vadili, rádoby vtipné, sexistické narážky na některé spoužačky, což si myslím, že by si kantor na VŠ neměl dovolit...Jinak na něm oceňuji schopnost vysvětlit podstatu problému a ochotu při řešení individuálních úloh.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Ochotný, vše vysvětlil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborná cvičení, pohodová atmosféra, veliká vstřícnost a ochota.
    Studijní průměr: neuveden
L : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [8]
  • Není co zlepšovat, pan Bauer je super cvičící
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není nic, co by se mu dalo vytknout - cvičit umí, je ochotný, umí problematiku dobře vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní cvičící. Když úloha nefungovala, co bylo prakticky pořád nebo se měřila úplná kravina. Tak radši studenty poslal domů. Super přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Problém s vypadnutím 1/2 cvičení, Nebylo by na škodu mít podrobnější laboratorní zadání
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by dobré, kdyby na cvičení rozváděl více praktičtější použití různých zapojení v praxi, aby měl člověk lepší představu a reálné funkci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný člověk se zdravým nazorem a reálným úsudkem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Není to chyba pana Bauera, ale osnovy cvičení by se mohli posunout do tohoto století. Ocenil bych používání i modernějších součástek než jsou tyristory a diody.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Profesionál. Před cvikem jsme si vysvětlili co budeme měřit. Načrtli schema a měřilo se. Rozumí probírané látce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

l : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [5]
  • Velmi dobrý vyučující, který chápe danou problematiku a také jí umí studentům vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Problém s vypadnutím 1/2 cvičení, Nebylo by na škodu mít podrobnější laboratorní zadání
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by dobré, kdyby na cvičení rozváděl více praktičtější použití různých zapojení v praxi, aby měl člověk lepší představu a reálné funkci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Co k ing Bauerovi dodat. Poměr znalostí pana Bauera k jeho věku je naprosto neuvěřitelný. Jakýkoliv problém dokáže odůvodnit a říci proč se tak děje. Poradil se zapojením, byl ochotný, je to fajn člověk, až si mnohdy kladu otázku, co ještě na fakultě dělá? Samozřejmě doufám, že katedra si je toho vědoma a tím dostatečně pana Bauera odmění. Nalejme si čistého vína, pan Bauer je člověk a bohužel na katedře jediný, jehož znalosti překonávají i "dosluhující veterány" (všechna úcta k nim)...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Není to chyba pana Bauera, ale osnovy cvičení by se mohli přesunout do tohoto století. Ocenil bych používání i modernějších součástek než jsou tyristory a diody
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Bednařík Michal Doc.Dr.Ing.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [18]
  • Výborný profesor (pan docent umí látku vysvětlit perfektně), taky je velice dobrý člověk, vždy rád pomůže.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Bednařík se na první pohled nezdá, ale oceňuji vlídnost a soucit. Neoceňuji občasnou rychlost výkladu během semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stejný jako ve FY1, tedy poměr odvozování:slovní zápis 99:1 (ta jednička zastupuju nadpisy).. Někomu to může, někomu nemusí vyhovovat.. Podle mě by většině lidí pomohlo odvozování proložit nějakým vysvětlením, co si pod těmi vzorci představit, ne každému je to vždy jasné..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost, férovost. Pravidla jasná, předmět jednoduše SUPER!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný přístup ke studentům. O všem jsme byli včas informováni. Přednášky jsou srozumitelné i když je občas tempo docela zběsilé. Je škoda, že není na vysvětlení látky více času. Přednášky z Fyziky 2 byly v tomto semestru asi mé nejoblíbenější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V tomhle semestru asi není co dodat, možná jenom, že by docent Bednařík mohl trochu snížit obtížnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška v pátek ráno je docela blbý čas na tak náročný předmět (vím, že to sem asi nepatří).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mysím si, že pan Bednařík by mohl vykládat látku velmi dobře, ale to by musel trochu zpomalit a vykládat více názorně. Tím nechci říci méně matematiky, ale prokládat zajímavými příklady a občas jen něco povídat a nepsat na tabuli. Takhle akorát člověk opisuje z tabule do sešitu a ani pořádně neví co. Velká část lidí pak látce nerozumí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji velice, že nároky garanta předmětu odpovídají jeho vynikajícím schopnostem látku srozumitelně a zajímavě vyložit již během přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu skvele prednasky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doc. Bednařík v tomto předmětu přepnul na lidské tempo a na přednášce jsem občas i něco pochytil a narozdíl od fyziky 1 jsem na přednášky chodil, přestože byly brzo ráno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející má přehled a je vstřícný a nápomocný
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bod 3 jsem již popsal v komentáři k předmětu. Přednášející nemůže bohužel ovlivnit zvůli "skladatelů" předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný přednášející, který vždy vysvětlil a odpřednášel vše potřebné. Jen klasická otázka "chápete to?" je občas trochu zbytečná, samozřejmě, že většinou v tu chvíli nechápeme vůbec nic:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k rychlosti probírání látky jsou potřeba přibližně 3 studenti, jeden co Doc. Bednařík píše, druhý co říká, a třetí se to snaží pochopit a píše si poznámky. Chápu že je asi nutnost procházet látku takto rychle, ale já během dvaceti minut ztratil pozornost a pak jsem se tím trápil doma. PS: Někteří lidé mají raději praktické vysvětlení, než integrál od začátku tabule, až na konec.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemohu si stěžovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výklad je plynulejší než u kurzu FY1 ale pořád to je zejména u kvantové fyziky dost rychlé pro pochopení při přednášce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan doc. Bednařík není rozeným přednášejícím, látku však ovládá skvěle a i přes její nahuštěnost ji zvládá dostatečně kvalitně vysvětlit. S doplňujícími dotazy také problém nemá. Otázkou je, jestli není lepší nechat část učení odvozování na doma a věnovat větší část "nematematickému" vysvětlení podstaty a spojitosti jednotlivých celků. To by ovšem vyžadovalo nějaká kvalitní jednotná skripta.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Červenka Milan Ing. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [21]
  • Je to taky jeden z nejlepších učitelů, svým způsobem vysvětlení pan doktor povzbuzuje ještě větší zájem o fyziku. Je velmi vlídný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji odborné a hlavně pedagogické schopnosti cvičícího. Vždy měl připravené i něco na oživení cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle mého názoru jeden z nejkvalitnějších pedagogů na FELu. Semináře vždy velmi pečlivě připraveny včetně četných praktických aplikací a demonstrací. Především oceňuji názornost a schopnost vysvětlit i obtížnější partie s lehkostí a elegancí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pana Červenky si velice cením. Umí látku podat přijatelným způsobem a je vidět že tomu dobře rozumí a hlavně ho to baví. S takovým člověkem je radost spolupracovat. A studenty to nadchne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Co člověk nepochopí na přednášce, to mu vysvětlí pan Milan :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení z F2KYR za 1 s hvězdičkou!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvěle připravená cvičení! Opravdu smekám. Jednoznačně nejlepší cvičení z celého semestru!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bez připomínek, uměl vysvětlit problematiku, výborný učitel
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící látku přednášel velmi dobře, škoda, že se odvičí jen část odpřednášené látky. Možná by také mohl trochu sledovat průběh zápočtového testu, protože je trochu demotivující, když se člověk poctivě učí a má méně bodů, než někdo kdo to opíše z taháku... To podle mě také souvisí s tím, že lidé pořádně nechápou odpřednášenou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látku s námi cvičil tak, že většinu opravdu bavila a cvičení měl výborně připravené. Určitě jeden z nejlepších cvičících, které můžete na ČVUT potkat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi ocenuji pripravenost cviciciho a profesionalitu. Umi skvele vysvetlovat. Jeden z nejlepsich cvicich,ktere ma clovek moznost potkat na felu. Dekuji :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na p. Červenovi je vidět, že látce rozumí a baví ho, takže dokázal vést seminář poutavě a látka se dala pochopit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení byla zajímavá, líbil se mi vždy nějaký praktický výstup po zdolání teorie.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení mě opravdu bavila, byť fyzika není hlavním oborem mého zájmu. Líbily se mi ukázky výpočtů v Maple, experimenty nebo povídání o využití probírané látky v různých oborech. Pan Červenka vše hezky vysvětlil a bylo vidět, že ho učení opravdu baví. Děkuji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeden z mála cvičících, kteří opravdu umí učit. Na cvičení jsem se tak dokonce i těšil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeden z těch nejlepších cvičících, co jsem zatím zažil. Dokázal vše srozumitelně vysvětlit a snažil se i poměrně abstraktní věci převádět do praxe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Milan Červenka je výborný cvičící - látce rozumí a podává ji velmi dobrým způsobem. Přichází se skvělými demonstracemi fyzikálních jevů, na které ovšem není mnoho času díky skladbě předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vykládá poutavě, praktické příklady, výborný cvičící. Byl by i super přednášející, jak jsme si to vyzkoušeli, při jednom zastupování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící uměl danou látku velice srozumitelně vysvětlit, což velice oceňuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na panu Červenkovi oceňuji jeho schopnost naprosto bezproblémů a srozumitelně vyložit probíranou látku. Individuálně vysvětlil. Celkově byl vstřícný a férový.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jak je již tradice, cvičení naprosto skvělá. Více takových na FEL a byla by to celé jiná zábava. Děkuji.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Dušek Karel Ing. Ph.D.

c : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [13]
  • Díky němu byly cvičení ještě zábavnější, pokud nám něco nebylo jasné, velice rád nám se vším pomohl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji vždy velmi dobrou náladu a ochotu pana Duška - pokaždé moc pěkně vysvětlil případné nejasnosti k měřené úloze.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Taková pararela k doc. Koblížkovi, cvíčící který rád pomohl, poradil a byla s ním i sranda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • S jakýmkoliv problémem vám rád poradil a vše vysvětlil. Velice dobrý cvičící.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skrz naskrz příjemný člověk. Mít cvičícího jak on je jen a jen radost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • borec
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Dušek je dokonalým protipólem k doc. Koblížkovi. Pokud člověk není vyhozen docentem, pan Dušek se jej ujme a velmi srozumitelně mu vysvětlí veškeré detaily týkající se dané úlohy a rád zodpoví jakékoli dotazy. Skvělý přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • karel je prostě nejlepší. měl jsem s nim i v prváku programování a i tam byl super. nevim jak by jsme bez něj prolezli přes pana koblížka, takže za to můj věčný dík.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snad nejlepší doktorand na FELu. Jeho přístup, vstřícnost a pohodovost je fenomenální.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi dobrý učitel
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kompenzuje přísné nároky Doc. Koblížka a tedy je na cvičeních přínosem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tento člověk naštěstí zlepšoval nepříjemnou atmosféru vytvářenou panem Koblížkem. Informace v jeho podání byly srozumitelnější a především oceňuji dobrý přístup ke studentům od pana Duška.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše OK
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Nejlepší učitel
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pan Dušek se nás snažil něco naučit narozdíl od předchozího cvičícího (Mńuk) se kterým to byl trochu pain. Test v semestru byl trochu těžší. Celkově tedy mít plný počet bodů znamenalo skutečně zvládat programování.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
L : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • jeden z nejlepších cvičících na FELu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Otevřenost ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Habala Petr Doc.Mgr. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [17]
  • cvičení velmi pomohla pochopit aplikace teorie z probrané látky
    Studijní průměr: neuveden
  • Podobně jako v případě přednášek i cvičení směřují odněkud někam a mají jasnou motivaci. Cvičí se i důkazy a složitější příklady. Všechny otázky jsou zodpovězeny. Nemám co vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přístup, vše vysvětleno stručně a srozumitelně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi oceňuji domácí úkoly, velice rychle se tak dala zjistit moje případná mezera v chápání látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší Profesor na škole, nemám, co bych vytknul.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejlepší učitel na FELu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení vhodně doplňovala přednášky. Možná bych změnil systém testování v průběhu semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičící stejný jako přednášející, takže viz. přednášející. Nemám co vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na rozdíl od lin.algebry se nepočítalo samostatně na tabuli, ale nebyl problém se zeptat a nechat si postup zkontrolovat. V tak velkém počtu (40 lidí na cvičení) to asi ani není jinak možné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Viz předchozí... Cvičení byla zábavná a opravdu jsem se i mnoho naučila.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vzhledem k tomu, že cvičící a přednášející byl ta samá a tatáž osoba, i zde platí komentář, jenž jsem učinil u přednášejícího.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent je studentovo snem!
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše co jsem nepochopil na přednášce, jsem ihned pochopil na cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Best teacher.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl jsem spokojen a nenapadá mě nic, co bych mohl na cvičeních cvičícímu vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občasné zpoždění v aktualizaci homepage
    Studijní průměr: neuveden
  • as i wrote in the second survey
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [24]
  • Oceňuji naprostou akčnost, skvělý způsob výkladu, humor, lidský přístup... A také to, že nám prvákům jako jediný řekl nějaké informace k tomu, jak to na vysoké škole chodí... (a především dost užitečné informace). Nemám výhrady.
    Studijní průměr: neuveden
  • oceňuji vtipný výklad a dobré vysvětlení látky, navíc výborně zpracované materiály.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky a cvičení pana docenta Habaly jsou dynamické, přínosné, zajímavé a zábavné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou srozumitelné, směřující odněkud někam a za většinou věcí je jasná motivace. Doc. Habala ochotně zodpovídá otázky během i po přednáškách. Nemám co vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehledy látky s místem pro poznámky pro každou přednášku jsou rozhodně velmi příjemné, přednášky byly celkově velmi zábavné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přístup, jen tak dál.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedny z nejlepších přednášek vůbec, zábavné, jasné, skvělé podklady. Děkuji!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji s jakou přirozeností látku přednáší a jeho smysl pro humor. To vše je podpořeno fantastickými znalostmi a zkušeností. Pro FEL je čest mít takového akademického pracovníka, je to takový ten prototyp některých vyučujících na matfyzu, kteří FELu občas docela chybí...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Habala je skvělý učitel, není co zlepšovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášky i cvičení byly výborně předneseny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlepší Profesor na škole, nemám co bych vytknul
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejlepší učitel, kterého jsem na FELu poznal ..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kdyby se přenášející zlepšil proměnil by se asi v božstvo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent umí skvěle učit, má smysl pro humor, umí i těžké úlohy vysvětlit "po lopatě". Kromě znalosti diskrétní matematiky si člověk odnese i várku matematických vtipů. :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející dokázal udělat i poměrně nezajímavou látku přežitelnou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející srozumitelně a jednoduše vysvětloval látku. Člověk většinu pochopil u rovnou z přednášek. Určitě pomohli i názorné ukázky a příklady. Přednášející byl zábavný a dobře se poslouchal, díky tomu byl určitě zvýšený zájem o samotný předmět a na přednšky jsem se těšil.
    Studijní průměr: neuveden
  • P5ed zkouškou jsem se nepodíval na web, takže mi uteklo pár organizačních pokynů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející byl velice ochotný i při podrobnějších dotazech. Přednášející uváděl některé, pro mě teoretické, poznatky do širších souvislostí, čímž jsem je lépe pochopil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky výborné, vůbec ne nudné, látka vyložená srozumitelně a jasně. Domácí úkoly jsou skvělý nápad, nezbyde tolik práce a učení na konec semestru, jen bych jejich odevzdání posunula až po cvičení s probranou látkou, někdy se stane, že člověk na přednášku nemůže, nebo látku úplně nepochopí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více takových vyučujících.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jediné co mě napadá bylo občas pozdní zadání úkolů na stránky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příště dodržovat sliby.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Habala je naprosto skvělý přednášející...nic bych neměnil :-D
    Studijní průměr: neuveden
  • One of the best teachers I ever had.. It was pleasure to have him as teacher.. He was fair and helped me a lot, because i had time problems..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [2]
  • Skvělý přístup přednášejícího - vysvětluje velmi srozumitelně, upozorňuje na záludnosti, doporučuje praktické postupy. Navíc doplněno math tutorem. Člověk který dokáže vzbudit zájem i o matematiku :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Podľa mňa jeden z najlepších prednášajúcich na FELe. Aj zdanlivo suchú matematiku dokáže podať zaujímavo a vtipne. Akurát sem-tam meškal na prednášku/skúšku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [22]
  • dokonaly prednasejici
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Habala je zatím nejlepším vyučujícím, jaký mě kdy učil. Látku podává srozumitelně, ke studentům je velice příjemný a ochotný. Jeho materiály (příklady na jeho stránkách, Math Tutor) si také zaslouží obrovskou pochvalu!
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že pan Doc. Habala je "učitel od pána boha". Na přednáškách vždy všechno vysvětlil tak názorně a jednoduše, že to skutečně musel pochopit každý kdo jen trochu chtěl. Jen tak dál !
    Studijní průměr: neuveden
  • Udržuje si pozornost studentů, snaží se jim vštípit matematický cit, naučit je o něco víc, než velí osnovy a dává praktické rady, co víc si přát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborné přednášky, zajímavé, zábavné a především srozumitelné. Přednášející dokázal probíranou látku "udělat" zaživnou a mě vždy mrzelo, pokud jsem o nějakou přednášku přišla, až mě samotnou zaskočilo, jak jsem si matamatickou analýzu oblíbila.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Látku přednášenou doc. Habalou není možné nepochopit, i kdybyste sebe více chtěli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepsi prednasejici, vykladal srozumitelne, na webovych strankach ma spoustu pikladu na procvicovani.
    Studijní průměr: neuveden
  • vše super
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly úžasné, není co zlepšovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňujem formu prednesu učiva, bolo to zábavné a zároveň náučné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející se moc nikam zlepšovat nemůže :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přenášející - doporučuji. Látku jsem pochopil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tak tady neni opravdu co zlepsovat, vyborne vedene prednasky, spoustu kvalitniho materialu na strankach.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší přednášející s jakým jsem měl zatím možnost se setkat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bezkonkurečně nejlepší přednášející, jakého jsem kdy měl tu čest potkat. Látku, ze které by jiní přednášející udělali ? byť třeba ne záměrně ? nesrozumitelnou změť pseudonáhodně vygenerovaných tvrzení a noční můru studentů (samozřejmě jen těch, kteří by takové přednášky vůbec přetrpěli), vykládá naprosto srozumitelně, s lehkostí a dokonce zábavně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Docent Habala je bezkonkurenčně nejlepší přednášející na FELu. Ne nadarmo se mezi studenty říká, že nejít na jeho přednášku se rovná trestnému činu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášejícím oceňuji jeho schopnost obohatit přednášky tak, aby nebyly fádní a jednotvárné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášejícím oceňuji, že předvedl i užití matematické analýzy, jako derivace a integrály, v praxi. To je podle mého názoru velmi důležité, protože tím se dodá studentům motivace pro studování a pochopení dané problematiky. Dále se mi na přednáškách líbilo vysvětlování látky které bylo koncipováno tak, aby to pochopil i absolvent střední průmyslové školy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji rozhodně smysl pro humor, schopnost opravdu vše vysvětlit tak přesně a srozumitelně, výborné přednášky. Jen by se měli domluvit se cvičícímy například co se týče zápisů jednotlivých věcích, každý to píše jinka a studenti v tom pak mají hokej.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji vždy dobrou náladu a to, že uměl složitou látku podat srozumitelně a někdy a často i nějakým vtípkem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úžasný přednášející, výklad je podaný zábavnou formou, nechybí vtipy nebo kreslení obrázků.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipný přednášející, který jde k jádru věci a látku vykládá srozumitelně a tak, že je ji snadné pochopit vstřebat a představit si. Převádí řeč matematiky do lidské řeči.
    Studijní průměr: neuveden

Havlíček Radek Ing. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [8]
  • Dobrý cvičící, nedělá zbytečné problémy a snaží se pomoct. Bez výhrad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeden z mála předmětů, který mě bavil, vyučujícího doporučuji. Zlepšit by se dala rychlost stolních počítačů a jejich komunikace se serverem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to skvělí učitel, který mě dokázal něco naučit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Programování s Ing. Radkem Havlíčkem bylo výborné. Cvičící se snažil danou látku vysvětlovat co nejvíce srozumitelně i pro začínající programátory.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho feláckej humor je neocenitelnej. úkoly,testy vše v pohodě. Myslím si,že je to dobrej učitel a není mu co vytknout.:)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ochota, ludskosť, humor, výborný prístup, motivácia (vrámci možností), komunikácia a dohadovanie s pánom Havlíčkom- 10/10
    Studijní průměr: neuveden
  • Po dlouhe dobe u me probudil opetovny zajem o programovani
    Studijní průměr: neuveden
  • v tom co dělá má přehled , ale když jsem potřeboval poradit ohledně školní sítě tak mne odpálkoval že to on neví, že to není v jeho kompetencích.
    Studijní průměr: neuveden
L : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [4]
  • Pomáhal kde mohl, ikdyž měli studenti vyloženě "blbé" dotazy, dá se bez problému na čemkoliv domluvit.
    Studijní průměr: neuveden
  • viz. předchozí stránka
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Havlíček je výborný cvičící. Dovede látku dobře vysvětlit a je velmi ochotný. Vřele doporučuji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičící se při řešení nějakého problému s úlohou snažil abychom na řešení přišli sami, což mi přijde jako dobrá metoda jak někoho něco naučit.
    Studijní průměr: neuveden

Jakovenko Jiří Ing. Ph.D.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [17]
  • Jako u jednoho z mála vyučujících jsou přednášky graficky hezky provedené a přehledné. Bohužel se v nich a v doprovodných studijních textech nachází mnoho gramatických chyb, což je trošku sráží.
    Studijní průměr: neuveden
  • Líbilo se mi podání odpřednášené látky zábavnou a srozumitelnou formou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám co bych vyčetl, velmi kvalitní přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic bych nevytýkal. Vyučují byl velice vstřícný a uměl vše srozumitelně vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji nadšení z probírané látky a pozitivní vystupování během přednášení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji snahu udělat předmět zajímavý i pro studenty kteří se nechtějí problematikou zabývat dopodrobna. Dále vstřícnost a humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přadnášky byly výborné. Možná jen kdyby pan Jakovenko více pracoval s hlasem, to je jediné co bych mohl vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly dobré.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly zajímavé a dobře se poslouchaly. Na slidech bylo občas příliš informací a nebylo jasné co je opravdu důležité
    Studijní průměr: neuveden
  • umel to do podrobnosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavě odpřednášeno, oceňuji přirovnávání a praktické vysvětlování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji obšírné vedomosti a občas i zábavné podání preberané problematiky
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející mluvil občas příliš potichu. Pomohlo by, kdyby si bral mikrofon.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice přehledné přednášky . A Výborné podání látky
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly zajímavé a dobře podané. Forma, jakou podával informace pan Jakovenko je studentovi tak nějak blízká.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zlepšit v ničem. Skvěle odpřednášený předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednášky boli v pohode a dobré sa počúvali. Najviac oceňujem video ukážky, tie boli pre mňa osobne najzaujímavejšie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Kmínková Eva PhDr.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [6]
  • Vstřícnost, profesionalita a lidský přístup, to vše byla super.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobré vysvětlování gramatiky i výslovnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičeních vládne příjemná atmosféra a v té se dobře pracuje. Nemám co vytknout. :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenuji lidsky pristup a snahu naucit. I slabsi studentum se snazi pomoct. Prekvapily me obcasne otazky zcela mimo tema (na skolu, studium a tak), z toho bych napsal, ze ji studenti zajimaji i jinak nez jen v ramci predmetu, coz se mi libi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkusil bych dát více "rozhovorů" ve dvojicích, aby studenti měli více příležitostí k mluvení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • OK
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [1]
  • Její usměvavost a příjemnou atmosféru na hodinách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [7]
  • Na cvičícím oceňuji zejména vstřícnost a individuální přístup, kdy bylo možné se na čemkoli dohodnout. Žádný námět na zlepšení nemám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přiměřený přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Paní Kmínková je velice příjemná, plná energie a Španělsko v jejím podání vypadá jako ráj na Zemi :). Jen tak dál!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není co vylepšovat. Velice příjemná cvičící, která zároveň perfektně a zábavně učí!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji férový přístup, lidské jednání. Nenapadá mě nic na zlepšení, není co vytknout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět určitě přínosný. Paní Kmínková vedla hodiny zajímavě a zábavně. Uvolňující předmět od technických. Učebnice na výuku velmi dobrá, jen do ní musí student investovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jedna z najlepších učiteliek na tejto VŠ. Osobne vyzrelá, pozitívne naladená a zapálená do španielčiny. Bolo mi a ešte bude radosťou chodiť na ďalšie hodiny. Ďakujem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [6]
  • Paní Kmínková byla velmi ochotná, výuku obohacuje o své zážitky a postřehy z pobytu ve Španělsku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré vysvětlení látky, srozumitelnost, neklade přehnané požadavky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení oceňuji vstřícnost, příjemné a vlídné vystupování a celkově pohodovou atmosféru při výuce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvela pani ucitelka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Netuším, není v čem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • semestrální testy jsem z nedostatku času se naučit nenapsal příliš dobře (kolem povoleného minima bodů), přesto nebylo příliš obtížné získat zápočet, což mi ušetřilo starosti během zkouškového
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • super cvičící, škoda jen těch špatných podmínek, za kterých musí učit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zlepšit myslím není co, paní Kmínková byla opravdu vstřícná, pokud jsme něco nechápali, ráda nám to vysvětlila, říkala nám také o tom, jak to ve Španělsku chodí, bylo vidět, že opravdru ví o čem mluví a že má mnoho zkušeností. Hodiny nebyly nudné, navíc bylo používáno minimum češtiny, tudíž nás to samo nutilo snažit se porozumnět a učit se španělsky. Pokud však někdo moc nerozumněl ,vysvětlila to také v češtině. Myslím, že lepšího cvičícího by si studenti nemohli přát.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Lisá Dana Ing.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [5]
  • Libi se mi zpusob vyuky vyucujici i jeji pristup ke studentum. Snazi se nenasilnou a casto hravou formou zopakovat potrebne, vzdy vysvetli vse nejasne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • perfektní !
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zábavná forma výuky s řadou doprovodných materiálů - není moc co vytknout, snad jen bych zařadil více poslechových cvičení. Na hodiny jsem se vždy těšil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na cvičícím bych ocenil všechny body v odpovědích 1 - 3
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemám připomínek, výborná kantorka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • Jen ať vyučuje tak, jako doposud. Změnit něco na způsobu výuky by bylo akorát na škodu. :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvalitní vyučující. ;-) vše OK
    Studijní průměr: neuveden
  • Zvýšil bych nároky kladené na studenty, mým názorem na výuku jazyků je, že je třeba mít pevnou ruku... :
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [11]
  • Nemám žadné výhrady k mé cvičící. Byl jsem vysoce spokojen. Byla velice příjemná, všechno srozumitelně vykládala a v případě, že někdo něčemu nerozuměl, ještě jednou to vysvětlila.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenapadá mě, v čem by se mohla Ing. Lisá zlepšit. Velmi oceňuji její snahu a zájem o studenty. Ing. Lisá má skvělou výslovnost, může tak velmi dobře suplovat za chybějícího rodilého mluvčího.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zahrnout do výuky více gramatiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji profesionální přístup. Velmi podobný přístup jsem zažil v Goethe Institutu. Možná trochu víc komunikace mezi učitelem a studentem kvůli správné výslovnosti a opravování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Paní Lisá je velice příjemná, přístupná dohodě a vypadá to, že ji učení baví. Jen tak dál!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • SKVĚLÉ HRY V HODINĚ, MOC DĚKUJI. Děkuji také za skvělé materiály. Pravda, že jsem čekal vyšší obtížnost přemětu, aby podpořila motivaci k domácí přípravě a opakování jazyka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bezvadná paní, milá, vstřícná.. příště bych šel na její cvičení opět. Hodiny byly živé, rozmanité a nenudily. Děkuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodiny s paní Lysou mě moc bavili.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemohu říci nic špatného, snad jenom, že by občas nezaškodila větší přísnost...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tady si taky myslím, že není v čem předmět zlepšit. Celé je to jen o přípravě a na tu musíte mít čas.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi dobrá komunikace i výuka.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Pankrác Vítězslav Ing. CSc.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [5]
  • Na cvičeních se probraly všechny příklady nutné ke zkoušce, takže počítací část v testu pak nebyla těžká.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení dobře navazovala na přednášky, což hodně usnadňovalo pochopení dané problematiky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • I na cvičeních si Ing. Pankrác podobně jako na přednáškách vede velmi dobře. Jeho energický projev vás nutí vnímat a pokud se dokážete soustředit, nejspíše i pochopíte postupy u náročných příkladů. Nevím, zda-li se dá něco zlepšit, ale spíše o tom pochybuji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byla radost poslouchat někoho koho práce baví, dovolim si říct, že lepšího profesora jsem nepotkal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • rozmanitost příkladů byla veliká, přesto že teorie ke zkoušce bylo samo o sobě velké množství a nasoukat si to všecko do hlavy, když během semestru nedelam nic jineho než protokoly, je važně obtížné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [24]
  • K předmětu má perfektně zpracované materiály. Nejlepší na přednáškách jsou zajímavosti na konec.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi příjemný člověk, takových lidí by to chtělo na FELu víc. Škoda, že neučí víc předmětů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vždy jsem se těšil na posledních 15 minut, kdy pan přednášející ukazoval a vysvětloval různé zajímavosti z elektrotechniky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Klobouk dolů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbilo se mi, jak pan inženýr Pankrác vykládal látku - poutavě, srozumitelně, byl vstřícný ke každému dotazu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byli vynikající. Nejlepší bylo, že když nám chtěl říct něco zajímavého, tak se tak uličnicky zasmál pod fousy :-D. Přednášky byly trošku chaotické - zápisky se mi z nich nedařilo dělat, nicméně se to pak v klidu nechalo naučit z prezentací.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky snad nejlepší, co jsem v dosavadním průběhu studia zažil. Ač byla látka docela složitá, tak byla výborně podaná. Vždycky jsem se navíc těšil na posledních 15 minut, kdy pan Pankrác ukazoval různé zajímavosti - ať už to byla přehrada Tři soutěsky, podmořské kabely VN, nebo různé zkoušky a havárie transformátorů. Tohle bych (ač vím, že to zabírá čas) určitě zachoval - bylo to vždy takové oddechové a zajímavé zakončení, protože přece jen se naplno soustředit hodinu a půl (což obtížnost látky vyžadovala) je moc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přišlo mi zvláštní, že na jeden z nejtěžších předmětů bylo vypsáno v zimním zkouškovém období poměrně málo termínů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na panu přednášejícím oceňuji jeho dokonale načasované rozložení hodiny. Bez poslední čtvrthodinky "Zážitků z praxe" a legendárních transformátorů z ČKD bych asi nedokázal vydržet dávat pozor po celou dobu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji obzvlášť doplňující prezentace a videa na koncích přednášky. Můj mozek to potřeboval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ing. Pankrác věděl, že jeho předmět není tím, co každého baví, co jest zábavou, spíše tím čím si musí každý student projíti. Snažil se, aby tento průchod byl pro nás co nejsnadnější, na přednáškách se snažil, abychom toho pochopili co nejvíce, aby nám to usnadnilo řešení příkladů, chtěl abychom si z předmětu co nejvíce (spíše alespoň něco) odnesli. Přednášky oživoval různými zajímavostmi i z vlastní praxe a bylo vidět, že ho tato práce baví a dělá jí z radostí, aby předal vědomosti dalším generacím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly postaveny tak, jak by mely na vysoké škole vypadat. A navíc zajímavost z praxe na konci přednášek byla příjemným zpestřením.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super prednasky, na to jak je to nezajimava latka, tenhle prednasejici to vykladal velice hezky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vcelku příjemný kantor, nevím, co bych dodal...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vynikající přednášky. Jen tak dál!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • těžkou látku je těžké přednášet, ale myslím že pan Pankrác to zvládal na výbornou, přednášky obohacené zkušenostmi z praxe - skvělé
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kéž by bylo více učitelů jako je pan Pankrác. Jeho předmět mě sice nezaujal, ale díky jeho přídavkům na přednáškách jsem je nakonec i rád navštěvoval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo vidět, že pan Pankrác látce rozumí. I přes její náročnost se snažil vše vysvětlit na srozumitelné úrovni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z najlepších prednášajúcich, páčili sa mi obrázky na konci prednášok. 100% spokojnosť
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších přednášejících.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Pankrác je výborný přednášející, který umí zaujmout. Jde vidět, že velmi dlouho působil v praxi a teorii elektromagnetického pole již má pod kůží. Také moc dobře ví, jak je tento předmět neoblíbený a náročný, proto velmi moudře začleňuje na závěr svých přednášek zajímavosti z praxe, které vždy zaujmou celou přednáškárnu a člověka odreagují.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vše bylo v pořádku. Ocenil bych především chuť učit, zapálenost pro předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více textu v prezentacích.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše vinikající, hlavne oceňuji ukázky spojistoti učiva s praxí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Polívka Milan Ing. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Nemám připomínek. Opět bych chtěl pochválit vstřícnost vyučujícího.
    Studijní průměr: neuveden
  • ok
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [5]
  • Nemám co bych vytkl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám připomínek. Jen bych chtěl pochválit vstřícný přístup vyučujícího.
    Studijní průměr: neuveden
  • ok
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející by měl mít mikrofon nebo lépe zajistit, aby byli studenti zticha.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice mě těšilo profesionální nasazení vyučujícího při přednášce (opakování) problematiky i přes určitou "formálnost" tohoto úkonu - většině studentů by stačilo dát do indexu razítko s tím, že nebudeme strkat prsty do zásuvky, že.)
    Studijní průměr: neuveden

Pollák Petr Doc.Ing. CSc.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [6]
  • S organizací i formou cvičení jsem zcela spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • někdy trochu spomalit a občas i ukázat výsledek grafů na plátne ... pro ty pomalejší by to bodlo
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji ochotu, vstřícnost. Cvičení byly super. Možná bych přidal nějakou krátkou prezentaci na začátku cvičené týkající se dané problematiky, pro osvěžení látky z přednášky...
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by ve cvičeních postupovat pomaleji, ne podle prvních tří lidí, kteří mají úkol hotový, když je zbytek třídy v půlce. Jinak cvičení dobře vedená, srozumitelná a k tématu. Ocenil bych větší pomoc při řešení semestrálních prací, kdy pan Pollák většinou neměl moc času na konzultace, ovšem je mi jasné, že to bylo spíše spoustou práce, než nechutí studentovi pomoci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že hodnocení semestrálních prací by mělo vycházet i z kódu, nejen z prezentací.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ocenit lze hlavně nekonečnou trpělivost.
    Studijní průměr: neuveden
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [1]
  • předat alespoň něco ze svého přístupu k látce a k posluchačům kolegovi Štruplovi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Způsob vedení cvičení opravdu vede ke splnění zadání cvičení a porozumění problematice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel, přes veškerou snahu a ochotu pana Polláka odpovědět na můj dotaz, většinou to dopadlo tak, že po třetí odpovědi už jsem nevěděl ale vůbec nic. Je třeba vzít na vědomí, že jsme v tomto oboru asi tak o pět úrovní níž, a musí se na to polopaticky. Je to pro nás složitá látka, a možná by bylo dobré mírně zvolnit tempo cvičení (skoro nikdy nikdo nestihnul dokončit více než půlku). Myslím, že by taky pomohlo, kdyby nás pan Pollák důsledně nechal důležitou část cvičení dokončit doma a odevzdat. To bychom pak třeba i pochopili něco na přednášce. Taky není možné zároveň psát kód a přitom poslouchat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [2]
  • Výborně připravené a odpřednášené přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Pollák zaregistroval, že jsme na přednáškách spinkali a netušili která bije, také nás za to ztrestal slovy: "Tak teď už jsem pánové trochu naštvaný!" :) Myslím, že problém spočívá, podobně jako na přednáškách v prváku, že nemáme zažité pojmy, o kterých se mluví. Začíná se kepstrem, a pak se to rozjede do AR, koeficientů atd. Přesto, že jsme na prvních cvičení tyto věci dělali, tak jsme je neměli zažité. Když pan Pollák řekne, doma si to můžete dodělat, tak je to jako kdyby řekl, nic nedělejte :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Sovka Pavel Prof.Ing. CSc.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [6]
  • Oceňuji důraz na pochopení souvislostí. Ve snaze, zdělit nám co nejvíc informací, byla občas látka probírána příliš rychle a někdy i méně srozumitelně. Celkově ale přednášky hodnotím jako velice přínosné.
    Studijní průměr: neuveden
  • V první půlce semestru (kdy přednášel pan Sovka) jsem s předmětem bohužel trochu zápasil, téměř vše ohledně signálů pro mě bylo nové. Zpětně si uvědomuji, že pokud měl člověk nějaký základ v této oblasti, látka nebyla složitá. Já se však trochu ztrácel, až později jsem se "chytil" a vše probíhalo hladce
    Studijní průměr: neuveden
  • Pomalejší výklad. Nespěchat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře podané přednášky s využitím v praxi, hodně názorné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na tuhle přednášku stálo za to chodit a to i přesto, že byla v pátek ráno (tady bych viděl prostor pro zlepšení do budoucna :-) ). Pan Sovka je velmi vstřícný a přednáší opravdu dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré přednášky. Umístil bych je mezi prvních 15% (známka B) co do kvality a srozumitelnosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [21]
  • Možná trošku zpomalit rychlost probírání látky. Obdivuji pana profesora, který dovede vyprávět, zároveň psát na tabuli a případně ukázat něco na slidu. Místy jsem měl problém vše stíhat, tedy jsem buď poslouchal nebo dělal poznámky. Zvolnění tempa by možná pomohlo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesor Sovka je nelepší přednášející, se kterým se zatím během studia setkal. Tempo výkladu je přiměřené a v případě dotazů ze strany studentů bez problémů odpoví, i když se dotaz týká látky z dávno absolvovaných předmětů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Především oceňuji snahu o vysvětlení vykládané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející byl podle mě velmi dobrý, danou problematiku řešil po svém, s tím že pro zájemce o bližší informace doporučil literaturu. Látka byla odpřednášena velmi srozumitelným způsobem a komunikace přednášející-studenti si myslím že byla také velmi dobrá na přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu zpomalit by neškodilo. Nebo se alespoň trošku odmlčet mezi tématy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výklad by mohl být pomalejší. Přece jen je tu spousta věcí hůře stravitelných, nad kterými se to chce zamýšlet. Náš matematický základ je bohužel slabý. Taky jsem moc nestíhal dělat zápisky do sešitu. Ale celkově se mi styl přednášejícího líbil, obzvláště snaha o názornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Slajdy z přednášek často nemají okomentované obrázky a při zpětném učení je někdy složité pochopit k čemu patří a co zobrazují. Na druhou stranu pokud člověk chodil na přednášky a zapisoval si vlastní poznámky (což z mého pohledu byl základ studia v tomto předmětu) tak nebylo třeba ze slidů vůbec čerpat, jelikož přednášky byli parádně srozumitelné. Často kvalita slidů je na úkor přednášek, kdy učitelé pouze čtou z projektoru. To naštěstí nebyl případ tohoto předmětu. Takže bych možná nechal i ty slidy tak jak jsou jen pro dokreslení přednášek. K tomu sloužily výborně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chvílemi je výklad tak rychlý, že pokud si člověk opisuje poznámky z tabule, ztratí výklad a je těžké se chytit zpět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by zpomalit, výrazně zpomalit! Téměř jsem nestíhal opisovat z tabule, natož abych stíhal pochopit, co se mi snaží přednášející zdělit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám co bych panu Prof. Sovkovi vytkl, jeho přednášky byly skvěle připravené. I složitou látku dokázal vysvětlit jednoduše. Děkuji
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše srozumitelně vysvětluje na tabuli, ale mohl by trochu zpomalit. Pokud sem jenom poslouchal, tak jsem všechno chápal, ale druhý den už sem si to nepamatoval. Pokud jsem si opisoval z tabule, tak sem byl permanentně o 3 řádky pozadu a než sem se zamyslel na co se přednášející ptá, tak už odpovídal. Měl by dostat ocenění za paralelní psaní a mluvení takovým tempem, které jenom tak někdo nezvládne :) Ze začátku jsem se trochu ztrácel, ale nakonec se mi znalosti spojili a začalo mi to dávat smysl, díky
    Studijní průměr: neuveden
  • vyborne prednasky. vsechno vysvetleno do detailu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hekticke tempo, ale to je asi vec osnov.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jelo se docela rychle.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by to chtělo trošku zpomalit. Přednášející se občas na něco zeptá a než se stačíme zamyslet již nám na otázku odpovídá. Často jsem se soustředil spíše na psaní poznámek než na pochopení dané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Sovka má nelehký úkol, a to odpřednášet veliké množství látky. Oceňuji, že se snažil vyhnout matematickým důkazům apod. A doplnit na přednášce látku, tak abychom ji opravdu pochopili. Opravdu dobrá práce. Bohužel, i když sám pan Sovka považoval tempo přednášky za dostatečně pomalé. Nedokáži si představit, že s ním celých 90 minut držím krok.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Sovka vykládal látku velice lidsky a přesto s odbornou přesností. Více takových přednášejících :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející vykládal látku poměrně rychle. Uvítal bych, kdyby trochu zpomalil výklad a také některé pojmy detailněji vysvětlil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly strašně rychlé, chápu, že je látky k probrání hodně, ale občas jsem měl co dělat, abych vůbec stíhal opisovat z tabule.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Sovka je výborný pedagog a bere studenty jako sobě rovné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly skvělé, snad až na zvedající se rychlost přednášejícího koncem semestru.
    Studijní průměr: neuveden