Popis předmětu - AE1M16MAS

Přehled studia | Přehled oborů | Všechny skupiny předmětů | Všechny předměty | Seznam rolí | Vysvětlivky               Návod
AE1M16MAS Marketing Strategies
Role:  Rozsah výuky:1+3s
Katedra:13116 Jazyk výuky:EN
Garanti:  Zakončení:Z,ZK
Přednášející:  Kreditů:5
Cvičící:  Semestr:L

Anotace:

Broadening of basic knowledge of marketing. The analysis of marketing strategies in different market situations. The firm`s behaviour under competition and competitive advantage. Case studies in the field of product policy, price and condition policy, communication policy and distribution policy.

Osnovy přednášek:

1. The enterprise strategy and marketing
2. 3.Methods of strategic analysis
4. 5.The Ansoff`s matrix product/market
6. 7.The Kotler`s strategy of behaviour under competition
8. 9.The Porter`s theory of competitive advantage
10. 11.Synergic strategies
12. 13.The implementation of strategies

Osnovy cvičení:

1. Marketing strategies
2. Methods of strategic analysis. Introduction of case study
3. Solution of case studies and introduction of new study
4. dtto
5. dtto
6. dtto
7. dtto
8. dtto
9. dtto
10. dtto
11. dtto
12. dtto
13. dtto
14. Evaluation, credit

Literatura:

1. David, F.R.: Strategic Management, Prentice Hall, 2001

Požadavky:

Předpokládá se absolvování předmětu A1M16MAR, A1M16MAV viz https://ekonom.feld.cvut.cz/cs/student/predmety/marketingove-strategie

Poznámka:

Rozsah výuky v kombinované formě studia: 7p+9s

Předmět je zahrnut do těchto studijních plánů:

Plán Obor Role Dop. semestr


Stránka vytvořena 18.3.2024 17:53:02, semestry: Z/2024-5, Z,L/2023-4, připomínky k informační náplni zasílejte správci studijních plánů Návrh a realizace: I. Halaška (K336), J. Novák (K336)