Paralelka 103
Předmět: | B1B17EMP- Elektromagnetické pole | Semestr: | Zimní 2019/2020 |
Počet studentů: | 20 | č. paralelky: | 103 |
1.-14. (sudý a lichý) týden podle Časového plánu | středa 14:30 - 16:00 | Učitel: V. Pankrác | Místnost: T2:C4-364 |
Poř. číslo | Příjmení a jméno studenta | Ročník a kruh | Docházka | Zápočet | Login / Email | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 1 0 |
1 1 |
1 2 |
1 3 |
1 4 |
1 5 |
||||||||||||
1 | Balon Adam | 2/5 | balonada@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
2 | Beran Martin | 2/1 | beranm32@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
3 | Budková Anna | 2/21 | budkoann@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
4 | Cerman Marek | 2/1 | cermam38@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
5 | Červený Lukáš | 2/3 | cervel11@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
6 | Dobeš Petr | 2/1 | dobespe3@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
7 | Hnát Jan | 2/1 | hnatjan@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
8 | Kampas Filip | 2/5 | kampafil@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
9 | Kubát Petr | 2/2 | kubatpe6@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
10 | Linzmajer Jakub | 2/3 | linzmjak@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
11 | Pešice Matouš | 2/22 | pesicma1@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
12 | Pilař Jakub | 2/5 | pilarja7@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
13 | Poživil Václav | 2/5 | pozivvac@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
14 | Říha Jan | 2/21 | rihaja12@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
15 | Rozehnal Martin | 2/3 | rozehma1@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
16 | Vácha Ondřej | 2/4 | vachaon4@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
17 | Vlček Jan | 2/4 | vlcekj23@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
18 | Vybulka Jakub | 2/4 | vybulja1@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
19 | Zakopal Petr | 2/1 | zakoppe1@fel.cvut.cz | |||||||||||||||||||||||
20 | Zboroň Vojtěch | 2/2 | zborovoj@fel.cvut.cz |
Stránka vytvořena 13.1.2020 14:16:37, Zimní 2019/2020, připomínky k obsahu.